Ambassadeurs
Maar wat zijn de voorwaarden om medewerkers aan de organisatiedoelen te verbinden? Zodat ze merkambassadeur worden, de ‘bindkracht’ vergroten en meer plezier in hun werk hebben.
- Door opbouwende interactie tussen medewerkers en managers.
- Duidelijkheid over het kompas en de koers van de organisatie.
- Met behulp van een goede interne informatiestructuur.
Storytelling legt onderstroominformatie bloot
Het startpunt is om te weten wat er leeft onder de medewerkers, om de diagnose te stellen. Organizational storytelling is daar een heel waardevol middel voor. Het haalt de ‘onderstroominformatie’ naar boven en laat zien wat medewerkers denken, vinden en voelen.
Neem contact met me op voor een vrijblijvend gesprek over jullie ambassadeurs >>
De waarheid achter storytelling
Afgelopen jaar volgde ik de opleiding tot Storypractitioner Change wat mij tot een gecertificeerd storytelling officer maakt. Daar heb ik ervaren dat luisteren een kunst is. En dan bedoel ik luisteren met een grote L. Met volle aandacht, zonder te oordelen of een...
Lees meer